Flickorna e borta, på måndag var jag helt i kaos över det att det var tyst, mådde ganska dåligt egentligen, kände mig onödig.

Igår var jag och en kompis o se sex&city, for på en margaritas efteråt och spelade minigolf på koulun piha, mycket lyckad kväll

Idag har jag gjort en Oscar värd prestation i en film som lärare och suttit hemma o halvsovit.

Imorgon ska jag till avstjälpningsplatsen o filma

Nästa vecka blir jag ett år äldre, dvs 23 år, jag har lite ålderskris nästan, men min syster kommer troligtvis till Åbo o shoppa me mig, på kvällen ska ja till Forte, nästa helg kommer kanske en kompis från Ekenäs hit  festa. Sen ska jag o flickorna till Åland

Och idag bokade jag en två veckors resa till min mamma på Cypern till den 18.8, jee... när vi kommer tillbaks så e de så att skolan ha börja o flickorna far till dagis igen...

 

helt bra, keeping myself busy...