Kontraktet förnyades under båda föräldrarnas glada samtycke och kompromiss, så blev det ungefär

 

Pappan skall ha barnen 10 nätter/månad varav en gång måste vara ett helt veckoslut

Pappan har barnen 2-3 veckor/sommar och 1 vecka vinter

Han skall lämna in arbetslistor så fort han får dem åt mig och så skall vi se hur och när det passar att han har barnen men mina önskemål måste även respekteras

varannan jul, nyår, midsommar och påsk

15.7 får mamma alltid ha ledigt (min födelsedag :D )

Pappan ansvarar för barnens utrustning då han har barnen

Mamman får inte begränsa träffarna utan goda orsaker

Underhållsbidraget höjs till 150e/mån/barn pappan kräver inte luonapitovähennyksiä förutsatt att barnen är hos honom max 10 nätter/månad

under sommarsemestern avdras 50 euro.

 

Helt nöjd e jag... nu e de andra issues som har me mitt superdåliga självförtroende o göra...