Jaahas, det har varit hundraelva år sen mitt senaste blogginlägg.

Min äldsta dotter har fyllt år, min yngsta dotter kan separera mellan mamma och pappa och kallar mig inte pappa mera... huuh, jag hade redan ifrågasatt mitt utseende..

Skolan är slut för denna termin endast 4 veckor praktik återstår, suckstönpust.

Exet och jag drar ut till krig och rustandet för den håller på att göra mig galen då jag läst allt jag bara kan hitta om underhållsbidragslagar etc, på måndag sker det, öga mot öga vem vinner, vem försvinner?

Jag vill inte avslöja mina ess ännu men jag misstänker att mitt ex kommer uppleva ett par knockouts av mig då han knappast orkat läsa alla lagar till punkt och pricka samt att jag starkt misstänker att han inte ringt runt för att ta reda på hur lagarna tolkats av andra.

Så jag känner mig ganska säker.

Däremot så lyckades han med ett par emotional blows för ett par dagar sedan då jag redan var i ett känsligt läge då min mamma reste tillbaks till sitt hem och tomheten efter henne var fruktansvärd, han flyttar, 50km bort, jag jublar för min del men sörjer för flickorna och som deras moder som inte kan få hjälp så fort som möjligt när det blir kris, men jag måste väl klara mig antar jag.

Jag är bara så fruktansvärt trött på allting, trött på alla situationer som kommer min väg och måste utredas, nu vill jag bli fri från dom tyngderna.

 

ang min BED, ingen energi att ta itu med saken, måste återkomma när min kraftkälla återupphittas.