Hurdana rosenröda rosafluffiga drömmar har cirkulerat i mitt huvud när jag nån gång tänkt den ytterst produktiva tanken att bli mamma?

Ja, inte vet jag. Men den här helgen har jag önskat mig ångerpiller men dom fungerar tydligen inte när barnen redan är födda... Melinda och Nathalie har gjort en oscarbelönad prestation i att driva mig till vansinne. Har dom inte skrikigt i munnen på varandra så har dom tagit turer även på natten och när skriket började klockan 3.00 så ville jag bara gråta av utmattning. Jag försöker påminna mig om att om 7 dagar så far dom på 2 veckors semester till sin pappa så då får jag ta det så lugnt som man bara kan, jag tänker spoil myself rotten. Jag tänkte att som en födelsedagspresent åt mig själv skulle jag gå o laga nätta sommarnaglar åt mig och kanske shoppa lite kläder.

 

Vad som gäller dieten, fyyyy faan så trött jag är på den, jag var sablars sjuk i början av veckan för de visa sig att jag är allergisk mot antibiotika som jag fått till en bihåleinflammation, o jag krampade och krampade. Men så min matlust va helt försvunnen men ack så matglad jag blev sen. Mitt tålamod räcker inte för det känns som om man skulle genomgå kinesisk tortyr destu längre projektet dras, jag går mellan beslutsamhet till skit i det då.. Känner mig tudelad och ensam o fullständigt trött på att vara ensam.¨

Men jag måste väl försöka lite till.

 

Jag har även blivit snäppet modernare, jag har skaffat en mp3 spelare o efter ett krissamtal till min syster så fick jag den och fungera...

sen har jag även gjort ett försök, enligt ett ordspråk som lyder såhär "Otur i kärlek tur i spel, tur i kärlek otur i spel" så borde jag ha vunnit högsta vinsten på lotto, men jag bestämde mig för att ge det ett försök och köpte 4 stycken ässä lotter, jag vann inte ens en euro på nån av dem, ingen adonis med gulliga vingar har flaxat förbi eller har han gjort det så har amor missat, så jag har nu bevisat att ordspråket lyder "otur i kärlek, otur i spel".... fy fan så cynisk ja ha blivit.

 

Men för att lätta upp stämningen; här är mina fantafistiska döttrar som allt som oftast är kiva o ha ♥

 

1686424.jpg