Jag har fört mina barn till dagis idag, o jag frös rejält när jag gjorde det så när jag börja känna mig passligt överkörd så bestämde jag mig för att fara hem och sova bort min överkördhet.

40 graders feber orsakar ett sånt tillstånd, och sen blandar man med en hård och torr hosta så har man en mix av uppkastning, kväljningar, trötthet och ja allt... jag är sjuk, jag har keuhkoputkentulehdus, jag mår apa.

Så ett samtal till exet om våra barn var på sin plats tyckte jag, han tyckte att han inte bryr sig för han skall till sin flickvän. Men tur så har jag en kusin som var villig att ställa upp och hämta mina barn och hämta hem den.

Förhoppningsvis hjälper medicinen by tomorrow och jag mår bättre än en apa.

Varför kan man inte ta sjukledigt från sina barn? det skulle vara en superb uppfinning...