Vi har ett mysterie hemma, inte ens Hercule Poirot skulle klara av det här. Jag inhandlade ljuuuuvliga KIMPERI mössor åt flickorna och vi fotade dom och allt och mitt i allt är Nathalies söta mössa gone gone gone and nowhere to be found. Jag har sökt överallt, och e ganska ledsen över att den söta mössan är borttappad, tror nästan att det blir att inhandla en ny :(

Sådär övrigt då, på tisdag hade jag en killer presentation i skolan och är supernöjd över den och egentligen ganska happy med hela kursen, nu är det en vecka kvar till periodbyte och sen är det ytterligare stress igen. Men lite ljus i tunneln, min goda vän firar sin födelsedag i slutet av mars och har planerat en 24h kryssning dagen till ära och guess who´s going too, mamma betalar så nu e de ilo irti!

Även så betalar skolan mig och resten av gruppen på en seminarie kryssning om drygt två veckor, låter aptråkigt men jag ser framemot de, dags för mig att ha kul.

Terapin går vidare, det känns jätte skönt att gå dit och bara gråta och lassa av sig av alla sina världsliga sorger, skönt att nån lyssnar och kommer med förbättrings förslag för detta kaos även känt som mitt liv.

Idag har även jag och mina döttrar varit superduktiga, Nathalie ha vägts och mätts på rådgivningen nästan 9kg och 75,5cm är min baby, Melinda fick vaccin i benet och skrek ganska rejält men de gick om sen för sen sku mamma pickas och jag har enorm nålfobi men jag anser också att stelkramps vaccin är ganska vettigt så de va brave face och take the pain. Melinda som vid detta skede såg mycket oroligt på mig, erbjöd mig sin hand och när allt var klappat och klart så blåste hon bort "mammas pipi" vilket ju va ganska hyggligt. Nu är min arm jätte sjuk och jag ångrar hela sprutan men denna "pipi" försvinner fortare än alla mina andra "pipin"... Egentligen en ganska bra dag trots att jag inte fick en kolmen putki på skolans lotteri, men det är okej, jag har redan släpat hem en värdelös tusch tavla och en söt men opraktisk mapp.

Nu skall jag ännu försöka avsluta min skolrapport och sen är det nati nati för mig...

Nathalie med den mysteriskt försvunna mössan

1313626.jpg1313632.jpg

Melinda med sin mössa som jag vet var är

Och lite bilder på mina fröknar, märk Nathalies spänne i håret, snyft min baby blir stor...

1313630.jpg

1313634.jpg

Melinda möblerar helt klart om i flickornas rum på denna bild, en gardin har dragits ner och byrån saknar sina lådor, men va sjutton inte kan man göra mamma arbetslös heller :p