Hälsningar från Ekenäs och från en nyfödd person, mig.

Jag har haft två lyckade dagar som allt som depression är ett minne blott som helt säkert väcker mig igen en dag men nu, säger jag som Nordman "Innan jag förs bort till slakt, så vill jag gå på fest".

Jag hittade en borttappad inspiration idag med det resultatet att jag har satsat på mina kläder (jag menar jag har kläder men har fastnat i gamla banor) och jag har färgat mitt hår och hör och häpna, jag har sminkat mig, detta är banbrytande.

Ikväll är det the simpsons movie med en gammal kär vän som jag ser allt för sällan (lathet från bådas håll kan ja tänka mig)... Och imorn så e de jippo som jag skall och kika på. Dagen har alltså gått riktigt bra... hoppeligen är det happening imorgon med:)

Igår fick jag bekräftande och jag begrov en del av vem jag var en del av mig lades till frid och jag accepterar nu att jag och exet inte skall, inte bör, inte är tillsammans mera, han får fara sin egen väg för nu har jag kravlat upp mig och visserligen så är jag svag men, jag lever och jag har inte tid för en asshole mera. I´m off to bigger and better things - atleast I hope so!

Divide et impera