Så skriver jag blogg, vad annat?

Ledig dag, sköööönt, har spenderats med att köpa en ny halare åt Nathalie, är lite osäker på färgval för i butiken såg den ut att vara lavendel lila och modellen heter "Lilli" men när jag kom hem så tycker jag den är mer ljusblå så nu är Nathalie bombsäkert en pojke en tid framöver.

Jag har även gjort en giant leap från analogiska tv sändningar till digital utrustning efter att ha spenderat en ganska intressant stund på kodin anttila med den "odefinierbara", digiboxen var lätt att hitta (den billigaste) sen spenderade vi en good halv timme till att trycka på alla möjliga knappar på leksaksavdelningen (jag har funnit min själsfrände) sen måste de ju "grabbas" upp lite så jag kikade 30 min på playstation spel med föga entusiasm men jag stod ut (poäng, poäng)... nå så var det ju så att herren hade tappat sin plåmbok så efter att ha satt hela anttila och söka efter den så hitta vi den i hans bil och ilade in o köpte ett playstation spel som jag för övrigt inte tänker delta i att spela för det såg aptrist ut. Alla spel jag föreslog så fnös han åt, usch vad jag saknar gamla goda nintendo och mario bros.

Ja sen kopplade han min digibox och justerade och finslipade med allting så nu fungerar den perfekt. sen var det dags för en liten diskussion och numera är jag mer på det klara vad det handlar om men det är fortsättningsvis odefinierbart men vi tycker om varann men på vilket vis så ja, det är ganska öppet.

Men allt gick bra och det var roligt att umgås med en rolig, smart och trevlig typ och nu har jag vakat en evighet, läste shopaholic&sister färdigt och nu skall jag absolut gå i säng, imorgon är det ekenäs och studerandejippon som gäller, fantastiskt.

Så trevlig skottdag eller vad det nu sen heter....